Szanowni Państwo,
Informujemy, że SKOK „Świdnik” wdrożyła stosowne procedury związane z bezpiecznym dostępem Klientów do swoich środków finansowych.
Mając na uwadze troskę o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników, przekazujemy Państwu kilka ważnych wskazówek i informacji:
1. Nasze placówki są przygotowane do obsługi klientów, niemniej jednak mogą pojawić się zmiany dotyczące ich funkcjonowania. Informacje o pracy naszych oddziałów znajdziecie Państwo w zakładce Placówki.
2. W celu ograniczenia wychodzenia z domu zachęcamy, do korzystania z bankowości elektronicznej eSKOK oraz kart płatniczych VISA:
- rób zakupy przez Internet płacąc kartą VISA,
- rób przelewy w serwisie bankowości elektronicznej eSKOK,
- zamiast gotówki płać zbliżeniowo za zakupy (do 100 PLN),
- jeśli potrzebujesz gotówki, skorzystaj z bankomatu.
3. Nie obawiaj się o dostęp do środków finansowych. Bankomaty i placówki są stale zaopatrzone w niezbędne środki, nie musisz wiec wypłacać gotówki „na zaś”.
4.
Informujemy, że pracujemy nad wdrożeniem mechanizmów umożliwiających zawieszenie spłaty kredytów (zastosowanie tzw. wakacji kredytowych) dla Klientów indywidualnych i przedsiębiorstw.
Opcja zawieszenia spłaty kredytu będzie dostępna dla Klientów, którzy uzasadnią konieczność odroczenia/zawieszenia spłaty kredytu ich sytuacją finansową spowodowaną pandemią.
Wnioski będą rozpatrywane bezpłatnie. SKOK „Świdnik” nie będzie pobierał opłat w związku z udzieleniem wakacji kredytowych.
Będziemy na bieżąco informować o przygotowanych rozwiązaniach na stronie internetowej SKOK „Świdnik”.
Zarząd SKOK „Świdnik”