Szanowni Państwo,
Informujemy, że SKOK „Świdnik” wdrożyła stosowne procedury związane z bezpiecznym dostępem Klientów do swoich środków finansowych.
Mając na uwadze troskę o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników, przekazujemy Państwu kilka ważnych wskazówek i informacji:
1. Nasze placówki są przygotowane do obsługi klientów, niemniej jednak mogą pojawić się zmiany dotyczące ich funkcjonowania. Informacje o pracy naszych oddziałów znajdziecie Państwo w zakładce Placówki.
2. W celu ograniczenia wychodzenia z domu zachęcamy, do korzystania z bankowości elektronicznej eSKOK oraz kart płatniczych VISA:
- rób zakupy przez Internet płacąc kartą VISA,
- rób przelewy w serwisie bankowości elektronicznej eSKOK,
- zamiast gotówki płać zbliżeniowo za zakupy (do 100 PLN),
- jeśli potrzebujesz gotówki, skorzystaj z bankomatu.
3. Nie obawiaj się o dostęp do środków finansowych. Bankomaty i placówki są stale zaopatrzone w niezbędne środki, nie musisz wiec wypłacać gotówki „na zaś”.
4. Uważaj na oszustów! Przestępcy podszywający się pod Ministerstwo Zdrowia, banki, urzędy itp. mogą rozsyłać fałszywe smsy lub maile, straszyć zablokowaniem środków i żądać kliknięcia w link.
Informujemy, że pracujemy nad wdrożeniem mechanizmów umożliwiających zawieszenie spłaty kredytów (zastosowanie tzw. wakacji kredytowych) dla Klientów indywidualnych i przedsiębiorstw.
Opcja zawieszenia spłaty kredytu będzie dostępna dla Klientów, którzy uzasadnią konieczność odroczenia/zawieszenia spłaty kredytu ich sytuacją finansową spowodowaną pandemią.
Wnioski będą rozpatrywane bezpłatnie. SKOK „Świdnik” nie będzie pobierał opłat w związku z udzieleniem wakacji kredytowych.
Będziemy na bieżąco informować o przygotowanych rozwiązaniach na stronie internetowej SKOK „Świdnik”.
Zarząd SKOK „Świdnik”