Szanowni Państwo,
informujemy, że od dnia 9 września 2019 r. zostanie wycofana możliwość korzystania z listy haseł jednorazowych.
Od dnia 9 września 2019 r. jedyną dostępną metodą autoryzacji transakcji będą Jednorazowe Hasła SMS.
W związku z wejściem w życie zmiany ustawy o usługach płatniczych z dniem 20 grudnia 2018 r. oraz nakładającymi na Dostawcę Usług Płatniczych (SKOK) wymogami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego, jedyną dopuszczalną formą autoryzacji w trybie silnego uwierzytelnienia Członka transakcji płatniczych (przelewów) będzie jednorazowe hasło wysyłane w formie SMS, który ponadto będzie musiał zawierać następujące informacje: dane odbiorcy przelewu, numer rachunku odbiorcy przelewu, kwotę transakcji płatniczej. Wobec czego dotychczas stosowane przez SKOK Listy haseł jednorazowych muszą zostać wycofane z uwagi na niespełnianie nowych wymogów prawnych.
Pragniemy poinformować, że z dniem 9 września 2019 r., w celu wykonania powyższego obowiązku, zostanie wycofana możliwość korzystania z List haseł jednorazowych, służących autoryzacji operacji internetowych w ramach usługi eSKOK.
Użytkowników korzystających z list haseł Jednorazowych w wersji papierowej już teraz zachęcamy do zmiany metody autoryzacji na hasła jednorazowe wysyłane za pośrednictwem SMS-a.
Przed przystąpieniem do zmiany ustawień należy zweryfikować poprawność numeru telefonu w panelu „Ustawienia” w zakładce „Moje dane” . W przypadku gdy numer telefonu wymaga aktualizacji należy go zmienić w najbliższym oddziale SKOK.
Następnie zmiany ustawień można dokonać przez serwis internetowy wg poniższej instrukcji:
Wchodzimy w panel „Ustawienia” → „Zarządzanie autoryzacją” → „Jednorazowe Hasła SMS”.
Następnie należy wcisnąć przycisk „Zmień”, zweryfikować numer telefonu i kliknąć „Dalej”.
W kolejnym kroku należy wprowadzić otrzymane na telefon hasło jednorazowe, potwierdzić hasłem z listy haseł jednorazowych oraz kliknąć „Akceptuj”.
Życzymy przyjemnego korzystania z Usługi eSKOK
SKOK „Świdnik”