Szanowni Państwo,
Wszystkie zgłaszane opinie oraz reklamacje są dla nas bardzo cenne i stanowią źródło informacji o Państwa oczekiwaniach.
Zachęcamy do zapoznania się z Zasadami rozpatrywania reklamacji w SKOK „Świdnik”, które dostępne są także w sekcji Pliki do pobrania.
Członek/Klient Kasy ma prawo złożyć reklamację w następujący sposób:
- osobiście w placówkach Kasy (ustnie lub pisemnie)
- pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Kasy ul. Niepodległości 13, 21-040 Świdnik
- elektronicznie na adres email reklamacje@skokswidnik.pl
- elektronicznie poprzez formularz zamieszczony na stronie www.skok24.com.pl – w przypadku posiadaczy kart Visa w zakresie usługi karty Visa
- telefonicznie 81 468 88 30
- telefonicznie za pośrednictwem Operatorów Tele-skok (801 803 800 lub 58 782 59 00) – w przypadku Członków korzystających z usługi bankowości elektronicznej eSKOK w zakresie usługi eSKOK
- telefonicznie w Centrum Kart SKOK pod nr (58) 511 20 70 lub 801 800 805 – w przypadku Członków posiadających kartę Visa w zakresie usługi karty Visa